Ανταλλαγή ευχών με το ΚΔΕΜΤ-ΝΟΗΣΙΣ

Πρωτοχρονιάτικες ευχές αντάλλαξε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Μουσείου Τεχνολογίας κ. Βλαχογιάννης Λ. Γεώργιος με τον Γενικό Διευθυντή του ΚΔΕΜΤ-ΝΟΗΣΙΣ  κ. Αφθονίδη και τον Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κοντονικολάου.

Το Ελληνικό Μουσείο Τεχνολογίας όπως καθιέρωσε τα τελευταία χρόνια ,μοίρασε αναμνηστικά δώρα στο προσωπικό του ΚΔΕΜΤ-ΝΟΗΣΙΣ και ευχήθηκε σε όλες και σε όλους για το νέο έτος.

Κοινοποίηση
Κύλιση στην κορυφή
Μετάβαση στο περιεχόμενο