Πρωτοχρονιάτικες ευχές αντάλλαξε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Μουσείου Τεχνολογίας κ. Βλαχογιάννης Λ. Γεώργιος με τον Γενικό Διευθυντή του ΚΔΕΜΤ-ΝΟΗΣΙΣ κ. Αφθονίδη και τον Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κοντονικολάου.
Το Ελληνικό Μουσείο Τεχνολογίας όπως καθιέρωσε τα τελευταία χρόνια ,μοίρασε αναμνηστικά δώρα στο προσωπικό του ΚΔΕΜΤ-ΝΟΗΣΙΣ και ευχήθηκε σε όλες και σε όλους για το νέο έτος.

